Sajnos előfordulnak balesetek és törések, beleértve az iPhone-okat is. Akár akkumulátort kell cserélni, akár összetört a kijelző, vagy valami más, komolyabb baj van, meg akarod győződni róla, hogy megfelelően megjavították, hogy elkerüld a jövőbeni problémákat.
Természetesen az Apple-n keresztül is megteheted, de vannak független javítóműhelyek is, amelyek megjavítják a törött képernyőt, vagy újra működésbe hozzák az iPhone-odat. Az ilyen üzletek némelyike az Apple által az Apple Authorized Service Program keretében tanúsított, míg mások az Apple független javítószolgáltatói programja keretében juthatnak Apple-alkatrészekhez és -eszközökhöz. Létezik egy önkiszolgáló javítási program is.
Akár az Apple-t, akár egy hivatalos szervizszolgáltatót, akár az út menti Joe Bloggst veszi igénybe, van egy olyan funkció, amellyel ellenőrizheti, hogy az iPhone javításához használt alkatrészek eredetiek voltak-e. A következőket kell tudnod.
Hogyan ellenőrizheti az iPhone alkatrész- és szerviztörténetét
Először is, meg kell győződnöd arról, hogy iOS 15.2 vagy újabb verziószámmal rendelkezel, hogy láthasd az alkatrész és szerviztörténet funkciót. A legújabb frissítés ellenőrzéséhez nyissa meg a Beállítások > Általános > Szoftverfrissítés menüpontot.
Az alkatrész- és szervizelőzmények funkció megtekintése iPhone készülékeden
- Nyissa meg a Beállítások
- Koppintson az Általános
- Irány a Körülbelül
- Koppintson az Alkatrész- és szervizelőzményekre
Csak akkor láthatja az Alkatrészek és szervizelőzmények előzményeit, ha az iPhone készülékén javításokat végeztek.
Milyen információkat kínál az alkatrész- és szerviztörténet funkció?
Az iPhone készüléktől függően az alkatrész- és szerviztörténet funkció különböző információkat kínál.
Azok, akiknek iPhone XS, XS Max és újabb iPhone-juk van, …